ثبت سفارش -سیرود لجستیک – 02122229600

  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲

  • تعداد نظرات: 13

  • تعداد بازدید: 120

  • admin

  • ثبت سفارش (Order Registration) یکی از الزامات واردات کالا به کشور، ثبت سفارش و پیش از آن دریافت مجوز آن از سازمان توسعه تجارت به‌عنوان یکی از زیرمجموعه های وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

    براین اساس، دریافت پیش فاکتور از فروشنده و ثبت سفارش از مراحل و گام‌های اولیه واردات کالاست. مجوز ثبت سفارش فایلی است که توسط سازمان توسعه تجارت ایران صادر می‌شود و روی آن شماره هشت رقمی مجوز ‌ و تاریخ مجوز ثبت سفارش همراه شماره و تاریخ پروفرما و نام شرکت متقاضی که می‌تواند شرکت وارد‌کننده باشد، درج می‌شود. مشخصات کالای ثبت سفارش در صورتی که تعدادشان زیاد باشد در برگه‌های جداگانه به مجوز ثبت سفارش ‌ضمیمه می‌شود. حق ثبت سفارش عبارت از میزان و مبلغی است که به موجب قانون و بودجه هرسال تعیین می‌شود و به بعضی کالاهای وارده به کشور اعم از این که از طریق سیستم بانکی یا خارج از سیستم بانکی سفارش داده شده باشد، تعلق می‌گیرد‌. به نظر می‌رسد هدف از ایجاد سیستم ثبت سفارش کالا ثبت آماری و کنترل ضوابط فنی برای کالاهای وارداتی توسط دولت باشد.

    هر شرکتی که می خواهد و قصد واردات یا صادرات را دارد بایستی مجوز ثبت سفارش را از سازمان توسعه تجارت اخذ کند , به موجب سند ثبت سفارش شما می توانید کالایی را وارد کنید , البته این سند فقط اجازه ورود کالا به کشور است و باقی مسائل برای ترخیص کالای ثبت سفارش شده مربوط به گمرک می باشد , برخی از کالا ها برای واردات نیازمند اخذ مجوز یش از ثبت سفارش نیز می باشد , بطور مثال برای واردات تجهیزات پزشکی نیازمند اخذ کد IRC از سازمان غذا و دارو می باشید و با دارا بودن کد IRC می توانید اقدام به ثبت سفارش کالا نمایید

    برخی از کالاها حتماً باید قبل از ثبت سفارش مجوز آن اخذ شود ( مثلاً مواد خوردنی، آشامیدنی یا آرایشی، …). بعد از آن نیاز به گشایش اعتبار دارد که با توجه به مشکلات بانکی باید با بانک ها مشورت نمائید.

    انجام ثبت سفارش کیه کالا های مجاز توسط شرکت حمل و نقل بین المللی سیرود لجستیک

    دسته‌ بندی‌ ها :

    ثبت سفارش -سیرود لجستیک – 02122229600

    ثبت سفارش (Order Registration) یکی از الزامات واردات کالا به کشور، ثبت سفارش و پیش از آن دریافت مجوز آن از سازمان توسعه تجارت به‌عنوان یکی از زیرمجموعه های وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    آخرین مقالات

    مقالات بیشتر

    تاریخچه گمرک -سیرود لجستیک – 02122229600

    کلمه گمرک بنابر مشهور از ریشه کوم مرِکس (cum- merx) یا کومرکی و به معنی حقوقی است که بر کالا و مال التجاره تعلق میگیرد و به عقیده بعضی از نویسندگان پس از فتح قسطنطنیه ، دولت عثمانی این واژه را از زبان یونانی اخذ و با تلفظ ترکی یعنی کومروک ( kumruk) مورد استفاده قرار داده است.


    اینکوترمز- سیرود لجستیک – 02122229600

    اینکوترمز یا Incoterms مخفف واژه ”International Commercial Terms” به معنی اصطلاحات بین‌المللی بازرگانی است.


    حمل بار به لهستان، اوکراین، مولداوی سیرود لجستیک - 02122229600

    در شرکت حمل و نقل بین المللی سیرود لجستیک با داشتن کارشناسان مجرب در حمل بار جاده ای و حمل بار دریایی برای مشاوره و کارشناسی آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد استعلام قیمت، نحوه بسته بندی، هزینه‌های ارسال، بهترین و مقرون به صرفه ترین روش حمل و نقل و … و خدمات حمل بار به لهستان هستند.


    حمل بار به ترکیه -سیرود لجستیک – 02122229600

    حمل و نقل هوایی، به عنوان یکی از سریع‌ترین و کارآمدترین روش‌های جابجایی کالا و مسافر، نقشی حیاتی در دنیای پرشتاب امروز ایفا می‌کند. این صنعت، با ارائه خدمات حمل و نقل سریع و ایمن، به تسهیل تجارت جهانی، تبادل فرهنگی و توسعه اقتصادی جوامع کمک می‌کند.


    شرکت حمل و نقل بین المللی سیرود لجستیک با هدف حمل و نقل بین المللی زمینی کالا و خدمات مرتبط تاسیس شده و مجوز فعالیت در امور کریر و فورواردر می باشد.
    مجموعه فوق دارای کارمندانی با تجربه و مسلط به امور حمل و نقل بین الملل و همچنین دارای دفتر و انبار اختصاصی، دفتر ستادی در تهران و تبریز و دفتر نمایندگی در ایتالیا، ترکیه، بلغارستان، آذربایجان و گرجستان و نمایندگی در گمرکات کل کشور می باشد.
    این شرکت سرویس های زمینی خود را به صورت فول و گروپاژ از سراسر قاره اروپا و همچنین ترکیه با نرخی کاملا رقابتی به ایران و برعکس به مشتریان خود ارائه می دهد.
    خدمات مربوط به حمل و نقل زمینی ما، به صورت هفتگی از مراکز اصلی بویژه در ایتالیا، ترکیه به ایران و کشورهای دیگر برقرار می باشد.
    همچنین سرویس هوایی و کشتیرانی این شرکت بصورت منظم از سرتاسر دنیا به ایران و بالعکس دایر می باشد

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار میرداماد - خیابان دوم - پلاک 15 - طبقه 3 - واحد 8

    شماره تلفن

    02122229600

    ادرس ایمیل

    info@searoadco.com

    ادرس ایمیل

    info@searoadlogistics.ir

    تمامی حقوق برای طراح سایت سیرود لجستیک محفوظ می باشد.